Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice
Veronica Magazine header

Klantenservice Veronica Superguide

Bel 088 - 550 02 52
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Veronica Superguide header

Alle klantenservice onderwerpen

Top 5 veelgestelde vragen

1

De acceptgiro verdwijnt. Wat betekent dit voor jou?

Waarom is het niet meer mogelijk om vanaf 1 maart per acceptgiro te betalen?

Het bedrijf achter de acceptgirokaart, Currence, heeft besloten per 1 juni 2023 definitief te stoppen met de acceptgiro. De reden is dat het gebruik van de acceptgiro flink is afgenomen. Vanaf 1 maart is het niet meer mogelijk om per acceptgiro te betalen, omdat de banken al eerder geen acceptgiro's meer accepteren.

Stap over op automatische incasso

Wilt u gemak en €3,05 korting ontvangen per betaling? Kies dan voor een betaling via automatische incasso. Naast de korting profiteert u van nog meer voordelen:

  • Bespaar tijd: u hoeft geen handmatige betalingen meer te doen.
  • Voorkom zorgen: uw betaling is altijd op tijd.
  • Behoud controle: u kan het geïncasseerde bedrag eenvoudig terug op uw rekening boeken.

Betaalt u toch liever via een overschrijving? Dan ontvangt u vanaf maart een betaalverzoek per post. Hierin staan de gegevens die u nodig heeft om uw abonnementsgeld handmatig aan ons over te maken.

Hebt u nog vragen? Bekijk hier de contactmogelijkheden. Wij helpen u graag verder.

2

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op superguide.nl/abonnementen vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.

3

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? PostNL bezorgt  verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.

Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice. Ben je geabonneerd op de Donald Duck of de Libelle? Geef je bezorgklacht dan online door via de onderstaande links:

Donald Duck
Libelle

Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

4

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Er zijn verschillende manieren om je abonnement op te zeggen. Kijk op de opzegpagina voor de mogelijkheden.

Een abonnement opzeggen in verband met overlijden? Klik dan hier.

 

 

5

Stopt mijn abonnement automatisch?

Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. Na de eerste actieperiode kun je je abonnement per maand opzeggen. Kijk in de welkomstbevestiging of jouw abonnement automatisch stopt of niet.

Zo neem je contact met ons op